2011年6月23日星期四

Der er

Der er ikke såre følelser hjerte, mere eller mindre, stor eller lille, vil det være i din sjæl, til at forlade såret i såret pris for de følelser af glæde, med de følelser af glæde til gengæld arret. Denne verden, at ikke vende tilbage til følelser. Selv om virkelig at gå tilbage, vil du også opdage, at alting har anerkendelse. Det kan kun gå tilbage, bare sætte i hjertet bunden hukommelse. Ja, det kan ikke gå tilbage, så at vi kun kan gå lige.Et træfashion-pretty-city blogspot blog

En drengs liv ned, et træ blev forelsket i ham. Drengen ofte kommer til at spille, han blade og træer, blandt de kviste flettet kronen swing, eller plukke frugt træer til at spise. Han er træt af at spille i skyggen af ​​resten. Han er meget glad og træet var glad.
Men som drengene voksede op, var han ikke kommet til at spille rundt om træer længere. En dag, han kom forbi et træ, træet kalder ham til barn at spille, at lege med mig.
Drengen sagde, jeg ikke kan spille, jeg ønsker at tjene penge, kan du give mig pengene?
Træet sagde, jeg har ingen penge, jeg kun frugt, du har til salg! Frugt minedrift
Drengen satte frugten plukkes ned, virkelig sælge penge.
Og efter et stykke tid, drengen under træet igen gå, fra træ råber han igen at spille, sagde drengen, jeg ikke ønsker at spille, jeg vil tilfælde, dækker hus opvarmning. Kan du hjælpe mig med at bygge et hus?
Træet sagde, du kan sætte mine grene skæres ned til at bygge et hus.
Drengen skære ned en masse grene, ja bygget et hus.freefashio exblog blog

没有评论:

发表评论