2011年6月23日星期四

Når jeg

Og efter en tid, sagde drengen til træet ønsker at gøre en båd til fjern rejse, så lad ham lægge bagagerummet træ skåret ned, forårsaget af skibet.louis vuitton bags
Længe, ​​længe efter, dreng rejse tilbage, og kom til et træ, sagde træet sagte, barn, kan jeg ikke give dig nogen, jeg er ked af det.
Drengen sagde også sagte, jeg ønsker ikke noget, der kun har brug for et sted med mor sad et stykke tid, hvile, jeg er så træt.
Tree smilede og sagde, barn, kom nu, jeg denne gamle stub bare kan gøre dig til at tage en belastning off dine fødder.
Når jeg tænker på historien, vil mit hjerte være føler en kold uforklarligt rørt og kunne ikke lade være med sorg. Jeg tror, ​​at det mest smertefulde jeg elsker min bedstefar. Jeg er barnet, den lunefulde kærlighed fri roaming om børn. Bedstefar er som et træ står der, ville jeg stille nu vendt tilbage til hans side, og derefter at rejse til omstrejfende. Når jeg er træt træt af anker ned, bedstefar endelig allerede gået. For at hæve, og kysser søn, det er ikke hvor meget smerte.
Tre hår sagde, hvis der er et efterliv, og for at gøre et træ, stå i evig, ingen triste anledning: halvdelen i støvet rolige, halvt i luften feiyang; Halvdelen af ​​solskin scatter cool, halvdelen. Meget stille meget stolt, aldrig stole på aldrig finde.
Den brændende husTidlig morgen, rolig landsby stadig sover i drømmen.
Distant bjerg skov, ugler ud "kurrede" råbe, det lyder lytte lad person tapperhed fibrillation, tilgivelig tilbøjelig til folk, sagde at det var ildevarslende stemme.
I aftes, er blevet hoste, hoste Kei en blod phlegmy bliver mere og mere.louis vuitton wallets

没有评论:

发表评论